2008年12月3日

My Bloody Valentine - When You Sleep






When I look at you
Oh, I dont know whats true
Once in a while
And you make me laugh

我注視著你的時候
我不知道何謂真實
曾經有時
你讓我微笑

And I'll see you tomorrow
And it won't be long
Once in a while
Then you take me down
Then you walk away

明天我將遇見你
這不會持續太久
曾經有時
你讓我如此難過
你離我遠去

When you say i do
Oh, I don't believe you
I can't forget it

你所說的這些
我無法相信
我不會忘記

When you sleep tomorrow
And it won't be long
Once in a while
When you make me smile

明天你睡著之時
這不會持續太久
曾經有時
你讓我微笑



故事不過是個幌子
是個噪音與歌聲所編織出來的假象
真實或許藏在其中卻讓人摸不著頭緒

生活如此的潮濕晦暗
彷彿會下一輩子的雨

每天隨手抓起三本書
每本讀個一百頁
糾結交錯全捆在一起
讀不完的故事令人討厭






沒有留言:

張貼留言