2008年4月19日

LV70ETC - Rogues Do it From Behind



World of Warcraft 魔獸世界中的經典搖滾樂團 LV70ETC(Level 70 Elite Tauren Chieftain) 繼單曲 Power of HordeI am Murloc 之後,終於又推出了最新單曲 Rogues Do it From Behind,快來搶先試聽。




I love to one-shot mages
I live to two-shot priests
When I see ya
I'll PvP ya
Spanking n00bs, that's my favorite cheese

Rogues - Do it in the darkness
Rogues - Do it where the sun don't shine
Rogues - And with a little drop of poison

Rogues do it from behind.... Gonna creep inside your backdoor

I wear Bloodfang leather
Bonescythe and Netherblade
Chop-chop the level-7 warlock
Gonna take him out with Perdition's Blade

Rogues - Do it in the darkness
Rogues - Do it where the sun don't shine
Rogues - And with a little drop of poison

Rogues do it from behind

Sinister Strike, Eviscerate, Cheap Shot, Backstab
Slice and Dice, Ambush, Rupture, Blind
Sinister Strike, Eviscerate, Cheap Shot, Backstab
Gank you
Thank you
Now I outrank you!
With dagger, mace, and sword
We are Alliance or the mighty Horde!
Not your everyday type prankster
Call me and ICE-T, Original Ganksta

You'll never hear me coming
When I creep across the floor
With deadly force
You're dead, of course
Now I'm gonna camp your corpse

Rogues - Do it in the darkness
Rogues - Do it where the sun don't shine
Rogues - And with a little drop of poison

Rogues do it from behind!


附上PTT Anzar 的翻譯

我熱愛瞬殺法師們
生而為秒殺牧師們
當你踏入我視線
隨即將兵戎相見
屠殺新手,我最愛的餐後甜點

盜賊-在黑暗盤據之境
盜賊-在日照難及之地
盜賊-再配上那一點毒液
盜賊從背後出現...在你身後展露殺意

我身著血牙
骨鐮與虛空之刃
瞬間將新手術士殺滅
只憑手中毀滅之刃取人首級

盜賊-於暗謐中狂舞
盜賊-於永夜地獨行
盜賊-還有那一點毒液

盜賊從背後出現

切割、背刺、伏擊 剔骨、致盲、鑿擊 割裂、偷襲再來個邪惡攻擊
刺殺你
感謝你
輕易的超越你!
刀劍鎚匕 如臂使指
我們存在聯盟或強大的部落裡
不像你日常所見的跳樑小丑
請視我如專諸豫讓,獨一無二的刺客

你無法察覺我的來臨
即使我穿堂越室潛伏逼近
手握無情凶器
你的死亡,命中註定
讓我守著你的屍體

盜賊,闇夜裡恭候光臨
盜賊,正午時的牆角黑影
盜賊,總配上一點點毒液

盜賊永遠在你身後的陰影裡



真是不公平
為什麼我玩的是全球僅有7%的薩滿
給我點福利啊 ~

給你一根棒棒腿,塞住你的嘴。


沒有留言:

張貼留言